Притежавам счупен или дефектен продукт на Penel. С кого да се свържа?

Първият контакт трябва да бъде с търговеца, от когото си закупил продукта. Ние от Pentel ще спазим нашето обещание:

В случай на повреда поради дефект в материалите и изработката, Pentel ще поправи или подмени всеки продукт без колебание – дори след изтичане на законовия му гаранционен срок. *

* Тази гаранция се отнася за всички продукти, които се дистрибутират от Pentel GmbH, Hamburg и чиито дефекти са възникнали в рамките на нормална и подходяща употреба. Трябва да се имат предвид обичайната трайност на мастилото, както и техническият напредък и настройките на продукта.

Как може да се разпознаят екологично чистите продукти?

Всички продукти, произведени с поне 50% рециклирано съдържание, са обозначени с малко зелено листо върху самия продукт.

Как мога да се включа в ежегодния конкурс на Pentel за детска рисунка?

Правилата за конкурса можеш да откриеш тук: https://pentel.bg/bg/konkurs-icae

Те се актуализират всяка година. Ако имаш въпроси, ще се радваме да се свържеш с нас чрез контактната форма на сайта или чрез лично съобщение във Facebook или Instagram страницат ни. 

Facebook: https://www.facebook.com/pentel.bulgaria 

Instagram: https://www.instagram.com/pentel_bulgaria/ 

Продуктите на Pentel имат ли гаранция?

Да, всички продукти на Pentel са с доживотна гаранция. В случай на повреда поради дефект в материалите и изработката, Pentel ще поправи или подмени всеки продукт без колебание - дори след изтичане на законовия му гаранционен срок. При подобни проблеми може да се обърнеш към официалния дистрибутор на марката.

Какво да правя, ако графит заседне в автоматичния ми молив Pentel Orenz?

За 0,2 мм моливи: използвай щифта за почистване, прикрепен към гумата.
За 0,3 мм или по-големите размери: използвайте зареждащия графит. 

Как да почистиш молива си стъпка по стъпка, може да видиш тук:

0.2мм: https://www.youtube.com/watch?v=T1YCUVQsra4

0.3мм и по-големи: https://www.youtube.com/watch?v=xAD2rzFSbj4&feature=emb_title